Szanowni Państwo,

Od 6.09.2021r. wprowadzamy nowy i łatwiejszy w obsłudze a zarazem mniej awaryjny  system zamawiania posiłków „zamowposilek.pl”. Rejestracja jest już uruchomiona. Aby się zarejestrować prosimy kliknąć w poniższy link:

https://bit.ly/38FyuBu

Rejestracja jest również możliwa na naszej stronie internetowej:

https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration

 

JAK TO DZIAŁA:

Poniżej znajdują się linki do filmów instruktażowych (należy kliknąć w poniższe linki ,aby otworzyć lub skopiować do przeglądarki internetowej):

 

jak się zarejestrować:

https://youtu.be/mVUF8pUVsQM

 

jak płacić i zamawiać posiłki:

https://bit.ly/2J7o0xz

Nasz system działa na zasadzie przedpłat, to znaczy aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a potem złożyć zamówienie. (Sama wpłata nie oznacza złożenia zamówienia.)

Płatności online zostaną wkrótce uruchomione. Za posiłki można również zapłacić przelewem tradycyjnym. Bardzo prosimy o zwrócenie uwagi na tytuł przelewu (numer użytkownika + imię i nazwisko), aby był zgodny z tym, który wyświetli się w aplikacji.

Jeśli wpłacili Państwo już środki na konto firmy to zostaną one dodane do Państwa konta w Aplikacji.

 

ZAMAWIANIE I ODWOŁYWANIE POSIŁKÓW:

Na pierwsze 3 dni  od rejestracji, aby dać Państwu czas na zapoznanie się z aplikacją www.zamowposilek.pl przyznajemy debet w wysokości 30 zł ,a więc możliwość zamawiania bez konieczności dokonania wpłaty. Środki wykorzystane z debetu należy spłacić, inaczej system nie pozwoli złożyć zamówienia.

(Debetu nie widać na koncie, będzie stan konta 0zł. Nie oznacza to, że debetu nie ma. System pozwoli złożyć zamówienie do maksymalnie 30 zł)

Odwołać posiłek  można w aplikacji najpóźniej w dniu poprzedzającym wydawanie posiłku do godziny 17:00. Informacje na temat cen wybranych posiłków i zestawów, oraz kosztów wyżywienia na wybrany okres znajdą Państwo po zalogowaniu w aplikacji.

Środki które wpłacili już państwo bezpośrednio przed utworzeniem aplikacji na nasze konto bankowe(HM gastro) zostaną dodane do państwa konta w aplikacji. W razie gdy system nie zatwierdzi państwa środków lub nie będą widoczne w panelu , prosimy o kontakt telefoniczny w celu wyjaśnienia sprawy pod nr: 508-098-210.

APLIKACJA MOBILNA:

Po zarejestrowaniu zachęcamy Państwa do skorzystania z wygodnej aplikacji mobilnej na telefony.

Jak to zrobić:

  • w telefonie z systemem Android (Samsung, LG, HTC, Huawei i inne) należy wejść w „Sklep Play” (Google Play), w telefonie firmy iPhone należy wejść w sklep „App Store”.
  • następnie wyszukać „zamowposilek.pl” z ikonką
  • kliknąć „zainstaluj” i „otwórz”
  • pozostaje już tylko zalogowanie się – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo jakie nadano przy pierwszym logowaniu

POMOC:

W przypadku problemów z rejestracją lub samą aplikacją prosimy o skorzystanie pomocy na naszej stronie www.zamowposilek.pl lub po zalogowaniu w zakładce „Pomoc”

Pytania odnośnie jadłospisu, diet itp. prosimy kierować bezpośrednio do dostawcy posiłków, również poprzez zakładkę „Pomoc” lub na adres mailowy:
zamowienia.hmgastro@gmail.com

 

Z poważaniem,

Catering „Zdrowe Dzieciaki”

oraz zespól Zespół zamowposilek.pl